Punkt Obsługi Klienta i Kancelaria

Kontakt

ul. Marcina Flisa 2
02-247 Warszawa
woj. mazowieckie, Polska / Poland
NIP 983982320
REGON: 230 09 87 129
Nr rachunku: 31 1010 1010 0022 9322 3100 000

Dodatkowe informacje:

Infolinia ULC: + 48 22 520 72 00 (STRUKTURA INFOLINII)

Infolinia czynna jest w dni powszednie w godzinach:

poniedziałek: 8:15 – 18:00

wtorek – piątek: 8:15 – 16:15

Informacja dla osób niepełnosprawnych ruchowo

Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. (wiadomość do 20 MB)

Gmach budynku przystosowany jest do obsługi osób mających trudności w poruszaniu się. Drzwi wejściowe do budynku umożliwiają swobodny przejazd wózka inwalidzkiego. Na dziedzińcu przy wejściu głównym do Urzędu znajduje się miejsce parkingowe przeznaczone m.in. dla osób niepełnosprawnych ruchowo

Korzystanie z Elektronicznej Skrzynki Podawczej zlokalizowanej na platformie ePUAP wymaga posiadania bezpłatnego konta użytkownika elektronicznej platformy usług administracji publicznej ePUAP.

Adres skrytki ePUAP: /ULCPR/SkrytkaESP

Konto można założyć rejestrując się na stronie: http://epuap.gov.pl

Aby wysłać korespondencję email z podpisem elektronicznym (UPO/ESP) należy skorzystać z: tego odnośnika.

Punkt Obsługi Klienta i Kancelaria czynny jest w godzinach:

poniedziałek: 8:15 - 18:00

wtorek - piątek: 8:15 - 16:15

Komisja Ochrony Praw Pasażerów
T: +48 22 520 72 34, +48 22 520 74 84 
F: +48 22 550 73 00
Godziny pracy Urzędu: 8:15-16:15 od poniedziałku do piątku

Punkt Obsługi Klienta i Kancelaria czynny jest w godzinach:
poniedziałek: 8:15 - 18:00 
wtorek - piątek: 8:15 - 16:15

Numer Infolinii do KOPP:


T: +48 222 692 600    Infolinia czynna jest w godz. 9:00-13:00 od poniedziąłku do piątku
F: +48 22 520 73 00

Godziny pracy Urzędu: 8:15-16:15 od poniedziałku do piątku

Chcesz się dowiedzieć jaki jest status Twojej sprawy?
Napisz do nas na adres: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.. Pamiętaj o podaniu nr sprawy - jeśli go już posiadasz, jeśli nie - podaj nr i datę skarżonego lotu.

Dotychczasowa procedura rozpatrywania skarg pasażerów w trybie postępowań administracyjnych, prowadzonych przez Komisję Ochrony Praw Pasażerów, obowiązuje w stosunku do wszystkich wniosków, które wpłynęły do ULC do końca marca br.
Od 1 kwietnia wnioski rozpatrywane są w trybie ADR – więcej informacji na http://pasazerlotniczy.ulc.gov.pl

Licencje i świadectwa kwalifikacji można odebrać w Rejestrze Personelu Lotniczego w godzinach:

poniedziałek: 9:00 - 18:00
wtorek - piątek: 9:00 - 15:00

Wejście do Rejestru Personelu Lotniczego i Rejestru Cywilnych Statków Powietrznych znajduje się od południowej strony budynku

Prośby o przesłanie licencji i świadectw kwalifikacji do delegatur ULC należy kierować na adres: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

GPS: N 52,190641 ; E 20,952430


Pokaż ULC - nowa siedziba na większej mapie



.
jQuery('a.jce_file').each(function() { jQuery(this).addClass('wf_file').removeClass('jce_file'); });