24.02.2017 Aktualizacja: 24.02.2017

Informacja dotycząca czasu pracy Rejestru Personelu Lotniczego

W dniach 29–31 marca b.r. Rejestr Personelu Lotniczego będzie nieczynny. Ograniczony będzie również kontakt z pracownikami Departamentu Personelu Lotniczego z powodu narady harmonizacyjnej. W sprawach pilnych dotyczących Rejestru zapytania prosimy kierować na adres: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.. W pozostałych sprawach dotyczących Departamentu Personelu Lotniczego informacje będą przyjmowane na bieżąco na adres: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.. Za utrudnienia przepraszamy.

UWAGA! Serwis używa cookies i podobnych technologii (brak zmiany ustawień przeglądarki oznacza zgodę na to)»